Wednesday, January 5, 2011

Test 1 2 3

Hahahaha...1st time aku ada blog sendiri...adui matik la...boleh ka aku tulis blog?hahaa soalan yang bagus untuk diri ku...aku sebenarnya ndak pandai berkata2...mau kata aku jiwang teda la...nazreen je yang jiwang mengalahkan pompuan...aku pulak ganas mcm lelaki...haha

Sebenarnya lama sudah aku mau tulis blog tapi aku ndak pandai bkata2 mcm org lain...Semalam kawan ku (Cebek) suruh baca blognya...so aku bacalah...hehe...timbul la tanda tanya(kunun hehe)..."mcm best pulak ada blog,boleh luah perasaan"...haha tapi sekurang2nya ok la kan daripada kita memaki org yang tak bersalah lebih baik aku luah dalam bloga jak...(kata diriku la...haha)...so hari ni aku ambik keputusan mau buat blog...aku mau cuba manalah tau kan menjadi...kalau ayat aku tunggang langgang jangan la ketawakan ya(mcm la ada yg mau baca...hahaha perasan c anak)...So pada hari ini bersamaan 5/1/11 aku sudah punya blog sendiri, dan aku nama kan blog ku ini sebagai "Test 1 2 3" hahaha...(gembiranya)

Ok lah sebagai permulaan sikit2 jak lah...ndak sabar pulak aku mau tengok blog ku bah...mau preview cepat2 ni hahaha..(jakun ba)haha...k la gud nite semua..Salam

6 comments:

  1. haha...jiwang sngt2 mengalahkan pompuan...:)

    ReplyDelete
  2. hehe..god job nyah...
    blog ni bagus 2k org2 yg kuat memaki mcm kita.
    hahahaha...

    ReplyDelete
  3. hahahaha...tu la ngam ni utk meluah perasaan supaya ndak sakit jiwa memendam rasa...hahahahahaa

    ReplyDelete
  4. yeah....aku berjaya mempengaruhi org 2k buat blog..

    ReplyDelete
  5. hahahahahha...terima kasih bek atas pengaruh mu...hahahahaha

    ReplyDelete