Tuesday, January 11, 2011

Sedih!!!!

Hari ini bersamaan pada hari selasa 11/01/2011 adalah hari yang bagi diriku amat mendukacitakan. Banyak sangat yang membuatkan aku rasa sedih dan rasa diri ini sungguh malang. Kenapa malang?Ada banyak faktor yang membuatkan aku hilang mood pada hari ini. Faktor yang utama sekali ialah facebook untuk aku mencari rezeki dengan menjual detox foot patch dan menjual tudung telah di block oleh team facebook. Sangat2 sedih bagi diriku apabila ia berlaku kepada diri sendiri. Baru sahaja aku selesai upload tudung terbaru terus di block oleh team facebook...kenapa???aku tidak tahu dimana silap ku...Facebook baru ku sepertinya tidak disenangi oleh team facebook...sebelum aku di block pada hari ini, pernah juga aku tidak boleh menghantar msg kepada sesiapa sahaja untuk beberapa hari, nak add friends pun pernah juga kena block...apa sahaja aku buat mesti akan kena block...tapi untuk facebook aku yang lama tidak pernah pula di block kalau aku add friends biarpun aku add org ramai sangat...Sangat2 menyedihkan bila aku buka email lihat banyak msg daripada custmer nak oder tudung...Kalau anda berada ditempat saya apa perasaan anda?Rezeki sudah ada tetapi ada yang menghalang dan membantutkan proses...Sangat2 sedih...Tak tahu mau kata apa...Banyak kali cuba tapi tak berjaya...Cukup sampai sini sahaja luahan hati untuk hari ini...Semoga Hari esok membawa lebih banyak kegembiraan dan kesyukuran...


P/S aku tau la facebook nak tutup mac ni, tapi tolonglah jangan buat aku mcm ni...Tak apa lepas ni aku akan menggunakan blog sahaja untuk urusan jual beli...so facebook thanks bab buat aku mcm ni...k salam

4 comments:

  1. ui...napa kena block??
    yg psl fb tutup mac ni,rumors jak lah wei...x btul...org buat2 cerita jak 2..

    ReplyDelete
  2. bkn fb ku yg aya cahaya yaya bek...ada lg 1....huhu tp mmg kena blog sdh...ndak buli da aku buka....hanya mampu melihat komen n msg melalui email...huhu

    ReplyDelete
  3. owh...fb mu yg mana??cuak ko pos d entry blog mu tdung2 2..mana tau aku mau...

    ReplyDelete
  4. sudah kakak ipar ku bwk p LD...ndak apa nti ada yg ndak laku aku post ar....hahahahaha

    ReplyDelete