Wednesday, January 5, 2011

DETOX FOOT PATCH

Assalamualaikum semua


Bersempena aku ada blog ni, maka dengan ini aku mau promosi la DETOX FOOT PATCH yg aku jual...Siapa pernah pakai DETOX FOOT PATCH???Sejujurnya aku memang sudah guna dan tengah guna...1st aku pakai memang aku rasa best sangat2, badan rasa ringan,kalau bangun pagi tu yang best,senang jak bangun pagi...Kalau sebelum ni kat rumah aku lah manusia yang paling susah mau di kejut  kalau bangun Subuh...hahaha bikin malu kan pompuan susah bangun subuh...Pas aku guna benda ni memang aku rasa segar jak...Bukan aku sorang jak pakai benda ni,kami 1 keluarga guna benda ni,sampai my mom pun hari2 mau pakai...Lagi 1 yang best benda ni (bagi aku la kan) kalau da penat driving jauh2 mesti kaki sakit kan lagi2 kereta manual...pakai je benda ni esok mesti lega punyalah...hehehe


Ok lah sedikit maklumat mengenai DETOX FOOT PATCH


Detox Patch keluaran asal dari kilang Jun Gong. Ramuan herbanya bertindak menyah toksin dari tubuh dan meningkatkan sistem kekebalan, kecergasan dan memulihkan sistem tubuh. Berkesanan menyerap singkir racun toksin dalam tubuh, melegakan kesakitan dan lenguh otot dan sendi, melegakan kesakitan GOUT, perbaiki edaran darah, mengurangkan alahan athma, menyembuh sakit kepala dan migrane, meningkatkan kecergasan, membantu tidur yang lena,mengurangkan tekanan stress, memperbaiki sistem penghadaman, meningkatkan sistem imunisasi,mencegah badan dan kaki berbau, membantu menurunkan berat badan.


Fungsi FOOT DETOX PATCH

* Membuang toksin dlm badan, air berlebihan & cegah bau kaki


* Membuatkan badan menjadi lebih bertenaga


* Membuang angin dalam badan.


* Mengurangkan allergic, sakit sendi


* Mengurangkan Sakit kepala, migrain atau tekanan kerja


* Menormalkan tekanan dan aliran darah


* Menguatkan sistem immune badan


* Melegakan sakit tumit & tapak kaki


* mengurangkan sembelit, Kembung perut


* membantu masalah jerawat/resdung


* Mengurangkan Diabetes, Kegemukan


* Mengatasi masalah sukar tidur


* Berpanjangan penggunaan ubat


* Bekerja dengan bahan kimia seperti cat, larutan pembersih dll


* Menyegarkan ketika bangun dari tidur


* Mengurangkan sakit gout, sendi, juga untuk perokok



Tanda-tanda seseorang itu BANYAK toksin


• Kerap sakit kepala.


• Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.


• Susah bangun tidur.


• Bahagian keliling mata gelap.


• Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah  paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit.


• Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.


• Sinus.


• Berat badan meningkat.


• Kehadiran selulit.


• Masalah jerawat dan banyak lagi.





Tapi Ingat benda ni tidak boleh dipakai oleh:
*Mereka yang ada masalah jantung
*Perempuan yang Uzur(Datang Bulan)
*Perempuan yang mengandung




P/S kepada sesiapa yang berminat bolehlah oder dengan aku ya....hehehe


50 Kpg RM60 (Tidak termasuk Pos)
100 Kpg RM90 (FREE POSTAGE)




PROMOSI DETOX FOOT PATCH


Harga Tawaran Bagi Semenanjung Malaysia(Pemborong)
500 kpg - RM350.00
1000 kpg - RM550.00
2000 kpg - RM990.00
3000 kpg - RM1390.00
4000 kpg - RM1810.00
5000 kpg - RM2180.00
10000 kpg - RM3700.00
Harga sudah termasuk kos pos. Penghantaran melalui SKYNET
*Sementara stok masih ada

Harga Tawaran Bagi Sabah/sarawak(Pemborong)
500 kpg - RM390.00
1000 kpg - RM630.00
2000 kpg - RM1140.00
3000 kpg - RM1610.00
4000 kpg - RM2130.00
5000 kpg - RM2600.00
10000 kpg - RM4500.00
Harga sudah termasuk kos pos. Penghantaran melalui SKYNET
*Sementara stok masih ada















p/s *(Ni la rupa DETOX FOOT PATCH sebelum & selepas digunakan, Minimun pakai 4 jam maximum 8 jam,pakai time nak tdo...bangun esoknya confirm benda ni akan jadi hitam & banyak lendir..(geli pulak aku...haha)




Selain DETOX FOOT PATCH aku juga jual GOLD SLIMMING PATCH(lebih kpd buang lemak) & JUN GONG SLIMMING PATCH(yang ni tampal kat mana2, bestnya bleh guna 24)


Ok la Out dulu...nti ada PROMOSI & lain2 idea aku tulislah lagi...hehehe...K Salam

No comments:

Post a Comment